welcome to my artwork 2010

welcome to my artwork 2010

sahabat ku

Friday, July 1, 2011

Aku masuk SURATKHABAR JAPAN!!!

Aku masuk SURATKHABAR JAPAN!!!
hahaha..poyo giler tajuk ni..haha
memang masuk pun tp bukan sebab apa...
masuk sbb baru ni ade event antara pelajar asing ngan org jepun..
so kitorang berbual2 la ngan diorang then masuk la dlm paper...senangkan..haha
yang tak boleh blah tu fokus time aku pulak bercakap...padahal ketua pelajar asing kat sini bukan aku adoi...sori la fazil yer..tp tak pe nama mu ade disebut dalam akhbar tu ...haha...

5 comments:

si ngokngek said...

phewts..:)habis lah awek jepun tengok..ceee

Billa.Bel said...

WOW ! masuk paper. kelassss gitu :D

wan azri said...

gitu2 jer ni...hahaha

Anonymous said...

dlm byk2 asal la gmbr nie yg terpilih.haha

wan azri said...

tu la mi...aku pun pelik..dlm byk2 gambar ,gambar ni jugok hok dio amik.haha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...