welcome to my artwork 2010

welcome to my artwork 2010

sahabat ku

Tuesday, May 4, 2010

MINGGU EMAS aka GOLDEN WEEK

salam....
di sini aku nak berkongsi ngan korang sikit la tentang GOLDEN WEEK di jepun...tentu yg baca anime jepun selalu terbaca ttg golden week ni kan..golden week sebenarnya cuti yg mengambil lebih kurang seminggu di jepun ni ...hampir seluruh rakyat jepun cuti la..time tuk diorang rehat...ni aku pun berehat la ngan tsuyamarian kat tempat aku ni...kitorang "derak" jalan2 sampai xtahu nak tido kat mana...hihihi....

ni gambar2 nya....layannnnnnnnnn,,,,,,,,,,



















































loCation : okayama.....
peserta : tsuyamarian...
pengalaman : homeless

4 comments:

Anonymous said...

besh32!!!!!

wan azri said...

best kan umar...mai la sini jalan2....

Anonymous said...

g mno g yi??yang oshiro 2 mno?

wan azri said...

Tempat2 yg aku g....
okayama castle n korakuen park gini aku royak mi memang terbaik...puas hati...dah la lawa giler dalam tu...dalam 4 jam jugak duk kat satu tempat tu saeje...muzium pun ade situ....zoo pun ade tapi tak sempat nak g...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...