welcome to my artwork 2010

welcome to my artwork 2010

sahabat ku

Sunday, December 26, 2010

Akustik Cover : Pergilah Sayang


salam....
layan semua...aku kene tinggal ngan budak2 ni ...
haha..diorang semua pergi berjalan-jalan time cuti ni..aku p jugak cuma lewat sikit...roomate aku lak p wat lesen motor...so tinggal la aku sorang2 kat bilik ni...haha..ni la jadi nya....melalak....haha

4 comments:

Senah said...

pehh suara kamukah?? bole ar jadi artis pas hbs stadi kt jepun,
mcm ada sorg guy tu, dia mcm kamu juga, org melayu malaysia,stadi kt jepun, akhrnya jd artis. fluent gila ckp jepon

wan azri said...

aizdean ek yg kamu maksudkan tu...haha..suara saya biasa2 jer la..hihi..thank you

Senah said...

hah btol la tu org dia. tapi apa pon suara mmg superb la!!! good

wan azri said...

suara biasa jer cik senah...hobi2...suka2 jer..ahahha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...